Artcard zaproszenia ślubne, tanie zaproszenia ślubne, zaproszenia ślubne, nowoczesne zaproszenia ślubne, ażurowe zaproszenia ślubne, złocone zaproszenia ślubne, klasyczne zaproszenia ślubne, zaproszenia  ślubne glamour

Informacje

Jak zamawiać

KROK 1

Dokonaj zakupu odpowiedniej ilości zaproszeń na naszej stronie, wypełniając wymagane pola wyboru. W zależności od budżetu możesz zdecydować o wyborze opcji dodatkowych np. rodzaj/kolor koperty czy wklejka wewnątrz koperty . 

Minimalny nakład zamawianych zaproszeń wynosi 20 sztuk (do mniejszej ilości doliczamy dodatkowy koszt wykonania projektu. Wszystkie zaproszenia mogą być również zawiadomieniami – standardowo usuwamy tekst z informacją o weselu, potwierdzenie przybycia i piktogramy. Projekt zawiadomień jest gratis. 

Ważne!:

Wybierając ilość zaproszeń, weź pod uwagę wszystkie sztuki jakich możesz potrzebować tj. :

– Zaproszenia z personalizacją gości 

– Zaproszenia rezerwowe – wykropkowane do samodzielnego wypisania gości

– Zawiadomienia personalizowane 

   (tj. zaproszenia na sam ślub, np. dla kolegów z pracy)

– Zawiadomienia rezerwowe wykropkowane

– Zaproszenia dla Rodziców (ten sam wzór ze specjalnym tekstem dla Rodziców) 

– Zaproszenia w innym języku

W dziale  dodatki do zaproszeń można dokupić:

  • projekt zaproszeń ze specjalną treścią dla Rodziców (przykładowe teksty  Tutaj)
  • projekt dla zaproszeń w innym języku (prosimy o gotowy tekst)
  • dodatkowe wkładki, np. z informacją o poprawinach, noclegu itp.
  • naklejki/laki do zamknięcia koperty
  • usługę nadruku/personalizacji na kopercie
  • dodatki w tym samym stylu
 

KROK 2

Wypełnij formularz zamówienia zaproszeń ślubnych i odeślij do nas na maila kontakt@artcard.pl 

Pamiętaj aby wysłać go z adresu podanego podczas składania zamówienia.

Możesz też wszystkie dane podać bezpośrednio w treści maila w tytule wpisując imię i nazwisko oraz numer zamówienia.

Co należy podać:

  • imiona i nazwiska młodych
  • data i godzina ślubu
  • miejsce/nazwa kościoła lub urzędu,
  • miejsce adres wesela,
  • datę i numery telefonów do potwierdzenia przybycia
  • informację co zamiast kwiatów/prezentów
  • listę gości (opcjonalnie)

Pamiętaj, że treść twojego zaproszenia jest dowolna. W zakładce STREFA KLIENTA mamy czcionki, cytaty, teksty rebusy ślubne i wiele innych inspiracji, które możesz wykorzystać w tworzeniu swojego zaproszenia

Jak poprawnie przygotować LISTĘ GOŚCI:

 Listę prosimy przesłać w formie odmienionej (jedynie tekst nr 7 z naszych propozycji nie wymaga odmiany) z uwzględnieniem wielkości liter i z ewentualnym dopiskiem zwrotu Sz. P. (Prosimy nie używać caps lock)

W przypadku słowa …z Osobą Towarzyszącą prosimy nie używać skrótów typu os. Tow., os. Towarz. Itp.

Każda pozycja kolejno od nowego wiersza, bez numeracji i punktowania.
Poprawnie przygotowana lista: (przykład)

Sz. P. Danutę i Jana Kowalskich
Sz. P. Jolantę Maj z osobą towarzyszącą
Sz. P. Paulinę i Roberta Nowaków z Dziećmi
Ks. Jana Nowaka
Babcię Elę i Dziadka Michała
Sz. P. ……………………………………………

PROSIMY o bardzo dokładne sprawdzenie poprawności pozycji gdyż nie ingerujemy i nie poprawiamy nic w przesłanych pozycjach. Jaką listę dostaniemy taką wydrukujemy.

Jeśli masz kłopot z odmianą nazwisk polecamy automat który pomoże: http://www.odmiana-nazwisk.waw.pl/

KROK 3

Gdy mamy już kompletne dane wykonujemy projekt i przesyłamy go (drogą mailową) do akceptacji lub ewentualnych poprawek. Projekty wykonujemy w ciągu 2 dni roboczych licząc od momentu otrzymania kompletnych danych. Jeśli po tym czasie nie ma reakcji z naszej strony prosimy o kontakt telefoniczny. Sporadycznie zdarza się że wiadomość nie dociera, lub wpada do spamu szczególnie w przypadku darmowych skrzynek Onet.

Jeśli chcecie nanieść poprawki, przysyłamy projekt poprawiony ponownie do akceptacji w całości.

Gdy mamy już ustalony projekt wydruku potwierdzony waszym mailem z akceptacją, wówczas przenosimy zamówienie do realizacji. Od tego momentu nie ma możliwości zmiany, dlatego prosimy dokładnie czytać przygotowane projekty.

Dokładniej o czasie realizacji 

KROK 4

Wysyłamy zaproszenia. W dniu wysyłki dostaniesz powiadomienie i od tego czasu w zależności od wybranej opcji dostawy (zazwyczaj 1-2dni) zaproszenia będą u Ciebie.

Pamiętaj, że zawsze możesz zadzwonić i dopytać o status zamówienia (pod nr tel.: 501-502-557 lub mailowo kontakt@artcard.pl)

Więcej o możliwościach dostawy i płatności znajdziesz  Tutaj

Zamówienie na dodatki należy złożyć przez formularz zamówienia dodatków załączając potrzebne informacje lub po prostu mailowo dokładnie wszystko opisując.
Jeśli w naszych przykładach dodatków nie ma wzoru który wam odpowiada wówczas projektujemy go dopasowując do stylu Waszych zaproszeń, motywu lub koloru przewodniego uroczystości.
Zazwyczaj dodatki zamawiane są w terminie późniejszym niż zaproszenia, jednak prosimy nie zostawiać tego na ostatnią chwilę. Tym którzy zamawiali u nas zaproszenia dajemy pierwszeństwo w rezerwacji terminów na wykonanie dodatków.
W formularzu lub mailu prosimy umieścić wszelkie potrzebne informacje do wykonania projektów dodatków.
Przy zamówieniu winietek prosimy załączyć plik z listą nie używając CAPS LOCK, wypisując pozycje jedna pod drugą.
Prosimy przemyśleć ilość, czasem korzystniej jest zamówić więcej winietek np. pustych czy dla osób których obecności nie jesteście pewni, niż później domawiać i ponosić dodatkowe koszty.
Przy zamówieniu zawieszek prosimy wybrać wierszyki (1 wierszyk na minimum 10szt.) Minimalna łączna ilość zamówienia 30szt.
Przy zamówieniu menu prosimy przesłać plik z treścią menu. Minimalna ilość zamówienia 10 szt.
Naklejki różnego rodzaju wykonujemy ściśle wg Waszych wytycznych w dowolnym rozmiarze (kwadrat lub prostokąt). Papier naklejki biały gładki o gramaturze 120g/m2. Minimalna ilość zamówienia naklejek 30szt.
Co do pozostałych dodatków nie ma minimalnej ilości.
Dla Księgi Gości prosimy podać imiona nowożeńców, datę ślubu na okładkę oraz treść na pierwszą kartkę księgi, korzystając z naszych propozycji w STREFIE KLIENTA lub przesłać własny tekst.

Minimalna ilość zamawianych zaproszeń na komunię lub chrzest wynosi 10 sztuk (do mniejszej ilości doliczamy dodatkowy koszt nieekonomicznego nakładu w kwocie 20zł ).

Pamiętaj, że treść twojego zaproszenia jest dowolna.

Uzupełnij przykładowy tekst na stronie produktu lub wpisz inny własny.

Co należy podać:

  • Imię i nazwisko dziecka
  • data i godzina uroczystości
  • miejsce/nazwa kościoła 
  • miejsce adres przyjęcia
  • Datę i numery telefonów do potwierdzenia przybycia (opcjonalnie)
  • Listę gości (opcjonalnie)

Ewentualną listę gości prosimy przesłać w gotowych do wklejenia ODMIENIONYCH formach
z uwzględnieniem wielkości liter i z ewentualnym dopiskiem zwrotu Sz. P. (Prosimy nie używać caps lock)
Każda pozycja kolejno od nowego wiersza, bez numeracji i punktowania.
Poprawnie przygotowana lista: (przykład)

Sz. P. Danutę i Jana Kowalskich
Babcię Basię i Dziadka Janka
Ciocię Paulinę i Wujka Roberta z Dziećmi
Matkę Chrzestną Ciocia Anię z Rodziną
Sz. P. ……………………………………………

PROSIMY o bardzo dokładne sprawdzenie poprawności pozycji gdyż nie ingerujemy i nie poprawiamy nic w przesłanych pozycjach. Jaką listę dostaniemy taką wydrukujemy.

Jeśli zostanie wybrane zaproszenie ze zdjęciem prosimy przesłać jpg w dobrej rozdzielczości ponieważ im lepsze zdjęcie dostaniemy tym wydruk gotowego produktu będzie lepszy.

Gdy mamy już kompletne dane wykonujemy projekt i przesyłamy mailowo do akceptacji lub ewentualnych poprawek. Nawet jeśli chcecie nanieść jedynie małą poprawkę, przysyłamy projekt z tą poprawką ponownie do akceptacji w całości. Projekty wykonujemy w ciągu 2 dni roboczych licząc od momentu zakupu i otrzymania formularza z danymi. Jeśli po tym czasie nie ma reakcji z naszej strony prosimy o kontakt telefoniczny. Sporadycznie zdarza się że wiadomość nie dociera lub wpada do spamu.
Gdy mamy już ustalony projekt wydruku potwierdzony waszym mailem z akceptacją wówczas  przenosimy zamówienie do realizacji. Od tego momentu nie ma możliwości zmiany, dlatego prosimy dokładnie czytać przygotowane projekty.

Zamówienie wysyłamy w ciągu 7 dni roboczych licząc od daty zatwierdzenia projektu i wpłaty.

Można skorzystać z dodatkowo płatnej usługi realizacji EKSPRES wówczas czas realizacji to 3 – 5 dni roboczych (usługa dostępna w koszyku podczas składania zamówienia – wysyłka do paczkomatu)
Zamówienia realizujemy zgodnie z datą ich przyjęcia.

Minimalna ilość zamawianych zaproszeń na studniówkę wynosi 10 sztuk.
Zamówienie należy złożyć poprzez formularz dostępny na naszej stronie internetowej
(formularz zamówienia zaproszeń na studniówkę)
Prosimy uważnie wypełnić każde pole formularza, nie używając CapsLock
W polu treść należy
• wypisać własny cały gotowy tekst
• lub podać dane do zaproszenia w punktach:
1. Data i godzina studniówki
2. Miejsce
a my zaproponujemy treść zaproszenia czcionkę i wierszyk, zazwyczaj tak jak na zdjęciu wybranego wzoru.

Można zmienić czcionkę wpisując odpowiedni numer w polu Uwagi formularza zamówienia.
Jeśli zaproszenia mają być z personalizacją gości prosimy o dołączenie pliku z listą. Powinna ona być dokładnie sprawdzona. Listę prosimy przesłać w formie odmienionej, chyba że tekst zaproszenia tego nie wymaga.
Gdy mamy już kompletne dane wykonujemy projekt i przesyłamy go na podany przez was mail do akceptacji lub ewentualnych poprawek. Nawet jeśli chcecie nanieść jedynie małą poprawkę, przysyłamy projekt z tą poprawką ponownie do akceptacji w całości. Projekty wykonujemy w ciągu 2 dni roboczych licząc od momentu otrzymania formularza. Jeśli po tym czasie nie ma reakcji z naszej strony prosimy o kontakt telefoniczny. Sporadycznie zdarza się że wiadomość nie dociera lub wpada do spamu szczególnie w przypadku darmowych skrzynek WP.
Gdy mamy już ustalony projekt wydruku potwierdzony waszym mailem z akceptacją wówczas :
• przesyłamy dane do rozliczenia włącznie z kosztem przesyłki (chyba że odbiór będzie osobisty. Termin odbioru należy uzgodnić telefonicznie lub mailowo).
• przenosimy zamówienie do realizacji. Od tego momentu nie ma możliwości zmiany, dlatego prosimy dokładnie czytać przygotowane projekty.

Wysyłka
Zamówienie wysyłamy w ciągu 10 dni roboczych licząc od daty zatwierdzenia projektu i wpłaty.
Zamówienia realizujemy zgodnie z datą ich przyjęcia.
Wysyłka tylko Pocztą Polską, usługa paczka24.

Wszelkie pytania i wątpliwości proszę kierować
na adres e-mail: kontakt@artcard.pl
lub nr tel.: 662-648-316; 501-502-557

Szukaj produktów
Zobacz produkty
Nowość!
Od:
4,20 
/szt.