1. Jak zamówić zaproszenia ślubne
2. Jak zamówić dodatki
3. Jak zamówić zaproszenia na komunię lub chrzest
4. Jak zamówić zaproszenia na studniówkę
5. Jak zamówić zaproszenia na inne okazje

Ad1. Jak zamówić zaproszenia ślubne
Minimalna ilość zamawianych zaproszeń wynosi 20 sztuk (do mniejszej ilości doliczamy dodatkowy koszt wykonania projektu. Nie dotyczy to zamówienia próbek). Wszystkie zaproszenia mogą być również zawiadomieniami.
1. Zamówienie należy złożyć poprzez formularz zamówienia zaproszeń ślubnych dostępny na naszej stronie internetowej

Prosimy uważnie wypełnić każde pole, nie używając CapsLock (to znaczy – nie wszystkie litery duże, tylko zgodnie z polską pisownią – tam gdzie trzeba, to duża litera).
W polu treść należy wypisać cały gotowy tekst, włącznie z wierszykami (my go pięknie sformatujemy) lub podać dane do zaproszenia w punktach:
– Cytat/wierszyk miłosny (jeśli jest na niego miejsce w wybranym wzorze)
– Imiona i nazwiska narzeczonych
– Data, godzina i miejsce ślubu.
– Miejsce przyjęcia weselnego
– Datę potwierdzenia przybycia, numery telefonów
– Ewentualny wierszyk „zamiast kwiatów, prezentów”
Przykładowe treści znajdziecie w zakładce Strefa klienta. Można podać nr wierszy, nr tekstu nr czcionki lub zostać przy naszej propozycji (jak na zdjęciu danego wzoru)
Jeśli zaproszenia mają być z personalizacją gości prosimy o dołączenie pliku z listą. Powinna ona być dokładnie sprawdzona. Listę prosimy przesłać w formie odmienionej (jedynie tekst nr 7 z naszych propozycji nie wymaga odmiany). W przypadku słowa …z Osobą Towarzyszącą prosimy nie używać skrótów typu os. Tow., os. Towarz. Itp.
Poprawnie przygotowana lista:
Sz. P. Danutę i Jana Kowalskich
Sz. P. Katarzynę Kropkę z Osobą Towarzyszącą
Sz. P. Paulinę i Roberta Nowaków z Dziećmi
….
Jeśli masz kłopot z odmianą nazwisk polecamy automat który pomoże: http://www.odmiana-nazwisk.waw.pl/
W oddzielnym pliku (lub w tym samym z wyraźnym oddzieleniem) prosimy o listę gości do zawiadomień – tj. zaproszeń na sam ślub jeśli chcecie takie zamówić.
Gdy mamy już kompletne dane wykonujemy projekt i przesyłamy go na podany przez Was mail do akceptacji lub ewentualnych poprawek. Nawet jeśli chcecie nanieść jedynie małą poprawkę, przysyłamy projekt z tą poprawką ponownie do akceptacji w całości. Projekty wykonujemy w ciągu 2 dni roboczych licząc od momentu otrzymania formularza. Jeśli po tym czasie nie ma reakcji z naszej strony prosimy o kontakt telefoniczny. Sporadycznie zdarza się że wiadomość nie dociera, lub wpada do spamu szczególnie w przypadku darmowych skrzynek WP.
Gdy mamy już ustalony projekt wydruku potwierdzony waszym mailem z akceptacją, wówczas :
• przesyłamy dane do rozliczenia włącznie z kosztem przesyłki (chyba że odbiór będzie osobisty. Termin odbioru należy uzgodnić telefonicznie lub mailowo).
• przenosimy zamówienie do realizacji. Od tego momentu nie ma możliwości zmiany, dlatego prosimy dokładnie czytać przygotowane projekty.

Wysyłka
Zamówienie wysyłamy w ciągu 10  dni roboczych licząc od daty zatwierdzenia projektu i wpłaty. W szczycie sezonu (luty-maj) czas realizacji może wynieść 15 dni roboczych.
Zamówienia realizujemy zgodnie z datą ich przyjęcia.
Istnieje opcja wysyłki express tj. w ciągu 4 (lub 6-7 w szczycie sezonu) dni roboczych (od daty akceptacji projektu i wpłaty) w cenie 40% wartości całego zamówienia.
Wysyłka tylko Pocztą Polską, usługa paczka24.

Ad2. Jak zamówić dodatki
Zamówienie na dodatki należy złożyć przez formularz zamówienia dodatków załączając potrzebne informacje lub po prostu mailowo dokładnie wszystko opisując.
Jeśli w naszych przykładach dodatków nie ma wzoru który wam odpowiada wówczas projektujemy go dopasowując do stylu Waszych zaproszeń, motywu lub koloru przewodniego uroczystości.
Zazwyczaj dodatki zamawiane są w terminie późniejszym niż zaproszenia, jednak prosimy nie zostawiać tego na ostatnią chwilę. Tym którzy zamawiali u nas zaproszenia dajemy pierwszeństwo w rezerwacji terminów na wykonanie dodatków.
W formularzu lub mailu prosimy umieścić wszelkie potrzebne informacje do wykonania projektów dodatków.
Przy zamówieniu winietek prosimy załączyć plik z listą nie używając CAPS LOCK, wypisując pozycje jedna pod drugą.
Prosimy przemyśleć ilość, czasem korzystniej jest zamówić więcej winietek np. pustych czy dla osób których obecności nie jesteście pewni, niż później domawiać i ponosić dodatkowe koszty.
Przy zamówieniu zawieszek prosimy wybrać wierszyki (1 wierszyk na minimum 10szt.) Minimalna łączna ilość zamówienia 30szt.
Przy zamówieniu menu prosimy przesłać plik z treścią menu. Minimalna ilość zamówienia 10 szt.
Naklejki różnego rodzaju wykonujemy ściśle wg Waszych wytycznych w dowolnym rozmiarze (kwadrat lub prostokąt). Papier naklejki biały gładki o gramaturze 120g/m2. Minimalna ilość zamówienia naklejek 30szt.
Co do pozostałych dodatków nie ma minimalnej ilości.
Dla Księgi Gości prosimy podać imiona nowożeńców, datę ślubu na okładkę oraz treść na pierwszą kartkę księgi, korzystając z naszych propozycji w STREFIE KLIENTA lub przesłać własny tekst.

Ad3. Jak zamówić zaproszenia na komunię lub chrzest
Minimalna ilość zamawianych zaproszeń na komunię lub chrzest wynosi 10 sztuk (do mniejszej ilości doliczamy dodatkowy koszt wykonania projektu – 20zł).
Zamówienie należy złożyć poprzez formularz dostępny na naszej stronie internetowej
(formularz zamówienia zaproszeń na komunię lub chrzest)
Prosimy uważnie wypełnić każde pole, nie używając CapsLock.
W polu treść należy
• wypisać własny cały gotowy tekst
• lub podać dane do zaproszenia w punktach:
1.Imię/imiona i nazwisko dziecka
2. Data, godzina i miejsce uroczystości.
3. Miejsce przyjęcia.
a my zaproponujemy treść zaproszenia czcionkę i wierszyk, zazwyczaj tak jak na zdjęciu wybranego wzoru.

Można zmienić czcionkę wpisując odpowiedni numer w polu Uwagi formularza zamówienia.
Jeśli zostanie wybrane zaproszenie ze zdjęciem prosimy dołączyć do formularza plik jpg. Dobrej rozdzielczości ponieważ im lepsze zdjęcie dostaniemy tym wydruk gotowego produktu będzie lepszy.
Jeśli zaproszenia mają być z personalizacją gości prosimy o dołączenie pliku z listą. Powinna ona być dokładnie sprawdzona. Listę prosimy przesłać w formie odmienionej. W przypadku słowa …z Osobą Towarzyszącą prosimy nie używać skrótów typu os. Tow., os. Towarz. Itp.
Poprawnie przygotowana lista:
Ciocię Anię i Wujka Konrada z Olą Adasiem i Czarusiem
Babcię Beatę i Dziadka Teodora
Wujka Franka z Osobą Towarzyszącą
Sz. P. Beatę i Jana Kowalskich
Itp.
Jeśli masz kłopot z odmianą nazwisk polecamy automat który pomoże: http://www.odmiana-nazwisk.waw.pl/
Gdy mamy już kompletne dane wykonujemy projekt i przesyłamy go na podany przez was mail do akceptacji lub ewentualnych poprawek. Nawet jeśli chcecie nanieść jedynie małą poprawkę, przysyłamy projekt z tą poprawką ponownie do akceptacji w całości. Projekty wykonujemy w ciągu 2 dni roboczych licząc od momentu otrzymania formularza. Jeśli po tym czasie nie ma reakcji z naszej strony prosimy o kontakt telefoniczny. Sporadycznie zdarza się że wiadomość nie dociera lub wpada do spamu szczególnie w przypadku darmowych skrzynek WP.
Gdy mamy już ustalony projekt wydruku potwierdzony waszym mailem z akceptacją wówczas :
• przesyłamy dane do rozliczenia włącznie z kosztem przesyłki (chyba że odbiór będzie osobisty. Termin odbioru należy uzgodnić telefonicznie lub mailowo).
• przenosimy zamówienie do realizacji. Od tego momentu nie ma możliwości zmiany, dlatego prosimy dokładnie czytać przygotowane projekty.

Wysyłka
Zamówienie wysyłamy w ciągu 10 dni roboczych licząc od daty zatwierdzenia projektu i wpłaty.
Zamówienia realizujemy zgodnie z datą ich przyjęcia.
Wysyłka tylko Pocztą Polską, usługa paczka24.

Ad4. Jak zamówić zaproszenia na studniówkę
Minimalna ilość zamawianych zaproszeń na studniówkę wynosi 10 sztuk.
Zamówienie należy złożyć poprzez formularz dostępny na naszej stronie internetowej
(formularz zamówienia zaproszeń na studniówkę)
Prosimy uważnie wypełnić każde pole formularza, nie używając CapsLock
W polu treść należy
• wypisać własny cały gotowy tekst
• lub podać dane do zaproszenia w punktach:
1. Data i godzina studniówki
2. Miejsce
a my zaproponujemy treść zaproszenia czcionkę i wierszyk, zazwyczaj tak jak na zdjęciu wybranego wzoru.

Można zmienić czcionkę wpisując odpowiedni numer w polu Uwagi formularza zamówienia.
Jeśli zaproszenia mają być z personalizacją gości prosimy o dołączenie pliku z listą. Powinna ona być dokładnie sprawdzona. Listę prosimy przesłać w formie odmienionej, chyba że tekst zaproszenia tego nie wymaga.
Gdy mamy już kompletne dane wykonujemy projekt i przesyłamy go na podany przez was mail do akceptacji lub ewentualnych poprawek. Nawet jeśli chcecie nanieść jedynie małą poprawkę, przysyłamy projekt z tą poprawką ponownie do akceptacji w całości. Projekty wykonujemy w ciągu 2 dni roboczych licząc od momentu otrzymania formularza. Jeśli po tym czasie nie ma reakcji z naszej strony prosimy o kontakt telefoniczny. Sporadycznie zdarza się że wiadomość nie dociera lub wpada do spamu szczególnie w przypadku darmowych skrzynek WP.
Gdy mamy już ustalony projekt wydruku potwierdzony waszym mailem z akceptacją wówczas :
• przesyłamy dane do rozliczenia włącznie z kosztem przesyłki (chyba że odbiór będzie osobisty. Termin odbioru należy uzgodnić telefonicznie lub mailowo).
• przenosimy zamówienie do realizacji. Od tego momentu nie ma możliwości zmiany, dlatego prosimy dokładnie czytać przygotowane projekty.

Wysyłka
Zamówienie wysyłamy w ciągu 10 dni roboczych licząc od daty zatwierdzenia projektu i wpłaty.
Zamówienia realizujemy zgodnie z datą ich przyjęcia.
Wysyłka tylko Pocztą Polską, usługa paczka24.

Wszelkie pytania i wątpliwości proszę kierować
na adres e-mail: kontakt@artcard.pl
lub nr tel.: 662-648-316; 501-502-557